Angličtina

29.06.2020

Hello everybody, 

how are you?Posílám vám něco o Velikonocích v anglicky mluvících zemí. Je to dvojstránka na dvou fotkách. U některých slov je malé číslíčko a na konci dole na druhé fotce máte, co ta slova znamenají. Nevadí, že nebudete všemu rozumět, ale něčemu určitě ano. A kdo si troufne, odpoví na 5 otázek, jsou na druhé fotce uprostřed, červeně TASK 1 a TASK 2.Bye for now and happy Easter,

Mr. Vágner 


Hello everyone,

how are you? ( you can answer me , if you want. or you can write me something in English)

( můžeš mi odpovědět, jestli chceš nebo můžeš mi napsat něco v angličtině)

I hope You´re fine.

I thank you for your homework.

Who haven´t sent me the homework yet, send it till Friday,please.


Those who have sent me the homework, you can have some relax till Monday, when I "talk" to you again.


Or you can write /send me something in English, if you like.


Bye for now,

Mr.Vágner


Hello guys,

I hope you are fine and healthy.

Here is a new assignment (HW) for you.

V minulém ůkolu jsme doplňovali předložky do povídání o tom jaký má někdo den, v kolik vstává a v kolik co dělá.

Zkus mi teď ty napsat ´My day´

Klidně to můžeš dělat dle těch cvičení 4 a 5, ale musí to být pravda o tobě. Časy nemusí být tak přesné, if it is problém for you.

Can you send your e-mail till Friday, please? ( do pátku, prosím)

Bye for now and stay safe.

Mr. Vágner  

Hello evrybody,

každý jste dostal komentář a hodnocení, tak se tím prokousejte.

Můzete mi to poslat do pondělí? Děkuji. Mr. Vágner

V pondělí se ozvu.

Bye for now and talk to you next week.

Hello everybody, how are you today?

I hope you are fine.

 I am fine, too, thank you.

What day is it today?

Děkuji všem, kteří mi to poslali. Ti co mi to ještě neposlali, mají šanci do next lesson a to je on Friday.Ti co mi to poslali, mají do next lesson on Friday free time.On Friday všichni společně probereme chyby a poučíme se z nich. Je to náš první týden touto formou, takže někde se mohly vyskytnout nějaké problémy, ale věřím, že next week to půjde jako po másle (butter).Talk to you on Friday.Bye for now and have a nice day. Be safe.Mr. Vagner