Informatika

20.04.2020

Vyučující: Mgr. Alena Schirlová

e-mail: aschirlova@seznam.cz


Milé děti,

tak jsem opět zde s úkolem pro Vás. Protože vím, že máte ukolů až nad hlavu, proto se připojuji až nyní s úkolem na týden. tzn. do pátku 24. 4. 2020.Pokud máte možnost a můžete použít PC, tablet apod. a můžete si otevřít Word či jinou aplikaci na psaní textu, budu ráda. Pokud to možné není, práci vypracujte na papír perem, pastelkou apod.A nyní zadání:V této aplikaci popř.( na papír) napíšete malé shrnutí o tom, jak jste prožili Velikonoce a prázdniny samozřejmě.Upravíte písmo, aby bylo ozdobné - variantu a barvu nechám na Vás. Nadpis velikost 16 a písmo vel.12. Dobrovolníci můžou přidat obrázek.Tento celý text dáte do rámečku - kdo zvládne může použít ozdobný rámeček.To je ode mě vše, budu se těšit na Vaše dopisy.

Pěkný víkend i rodičům, hlavně si odpočiňte.

A. Schirlová


Milé děti,

moc Vám děkuji za poslané kraslice. Bylo pro mě nesmírně těžké vybrat tu nejhezčí, protože byly úžasné, a tak jsem se rozhodla, že vyhráváte všichni ti, kteří mi kraslici zaslali. A tak získáváte smajlíky:-D, které potom proměním v jedničky a pochvaly za práci v hodině.Od zítřka máte prázdniny, proto Vám nebudu dávat žádný DÚ. Ozvu se potom během příštího týdne.Přeji Vám i rodičům krásné Velikonoce.

A. Schirlová:-)


Dobrý den všem,

milí čtvrťáčči - pokračujte v zadané práci, někteří mi stále ještě neposlali vypracovanou kraslici, na kterou tak čekám, abych mohla vyhlásit vítěze.

Musím Vás ale všechny moc pochválit, protože jsou překrásné. A mě čeká velmi těžký úkol, abych vybrala tu nejhezčí.

Takže pro tentokrát je to ode mě vše.

Mějte se krásně. Brzy se zase ozvu.

A. SchirlováB-)


Domácí Úkol z INF.

Práci stačí zaslat během tohoto týdne.
Vím. že máme práci rozpracovanou, ale bohužel se situace změnila, takže budu chtít po vás vypracovat ve Wordu text - téma JARO.

- upravit písmo, styl dle vašeho výběru, velikost písma 12 nadpis větší nechám na vás, barva písma libovolná

dále v programu malování namalovat obrázek s jarní tématikou- zkopírovat a vložit do Wordu. NEZAPOMEŇTE SI PRÁCI PODEPSAT NEŽ BUDETE ODESÍLAT. Pěknou zábavu.

p. uč. Schirlová