Němčina p.u. Červená

25.06.2020

Guten Tag Kinder,

máme to za sebou....Musím uznat, že váš první rok ve škole byl trochu netradiční, ale vy jste byli všichni úžasní a bude mi po vás smutno. Třeba se s některými z vás potkám v úterý při vysvědčení, ale určitě se na vás těším v září! Obrovskou jedničku posílám vám - milí rodiče. Byli jste fantastisch. Děkuji! Všem vám přeji klidné, pohodové a prosluněné prázdniny. Ich wünsche euch allen schöne Ferien

https://www.youtube.com/watch?v=iwQcTuV0enk


M.Červená

PS: Jo ten úkol - dávejte na sebe pozor! :-)

Guten Tag prvňačci,máme tady předposlední úkol :-) Posílám ti online cvičení na zopakování die Tiere -zvířátek, die Farben - barviček a dokonce i die Körperteile - části těla. 

Klikni na číslo a poslechni si pořádně co říká. Poté spoj čárou zvířátko, které k vyprávění patří. Výsledek mi pak pošli. Věřím, že se ti to povede! :-)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/H%C3%B6rverstehen/Welches_Tier_bin_ich$_zm636318kn


Tschüss
M.Červená

Hallo meine lieben Kinder,

děkuji vám za obrázky zámků, moc se povedly. Dnes si zopakujeme die Familie (rodinu) , protože se koukneme na video Mitzi und Maus - někdo k nim přijde zu Besuch(na návštěvu) Wer? Kdo? To mi napíšeš ty :-)1) Wer kommt zu Besuch? - Kdo přichází na návštěvu?
Pak se tě ještě zeptám:2) Hat Mitzi einen Bruder oder eine Schwester? - Má Mitzi bratra nebo sestru?- odpovědi mi buď napiš nebo nakresli a pošli.Viel Spaß

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12199422976-nemcina-s-mitzi-a-maus/218553110400015


M.Červená


Guten Morgen Kinder,

jak jste si užili Kindertag? Bylo krásné počasí, tak věřím , že to byl krásný den. On-line cvičení se zvířátky se vám povedlo, jste šikulky. Dnes si vyzkouším, jací jste malíři a jak to umíte s barvičkami. Úkol najdete v příloze. Dej si záležet, neodflákni mi to :-)Hotovou práci vyfoť a pošli. Pokud máte problém s tiskem, nechala jsem pár listů na stolečku ve vestibulu školy. :-)

Schönen Tag
M.Červená

Guten Morgen,

úkol najdeš v příloze :-)Mit freundlichen Grüßen
M.Červená

Guten Tag Kinder,mám radost, že vás písnička bavila a věřím , že už víte, jak se německy řekne včelka . V procvičování zvířátek budeme pokračovat. Zkus si malý testík. Na konci klikni na Finish, poté na check my answers a pošli mi fotku tvého výsledku. Jsem zvědavá,jak ti to půjde :-)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/Tiere/Haustiere_mf169238ir


Viel Spaß

M.Červená


Guten Morgen meine lieben Kinder,

dnes vás čeká test přes internet.. Spusť si hru, doplň správnou odpověď (modrou šipkou posouváš dále) Na konci mi vyfoť výsledek - Ergebnis (vpravo nahoře) :-)

https://de.islcollective.com/video-lessons/tiere-spiel

Mit freundlichen Grüßen

M.Červená

Guten Morgen Kinder :-)

Máme tu opět čtvrtek a opět malou práci z němčiny. V příloze vám posílám pexeso s tématikou die Tiere - zvířátka. Pexeso si vytiskni, vystřihni, můžeš vybarvit a hraj...a vyhraj :-) Fotku, jak hraješ mi pošli zase do příštího čtvrtka. Těším se!

Viel Spaß
M.Červená
PS: pokud nemáte k dispozici tiskárnu , ozvěte se mi! :-)

Hallo Kinder,

danke für euere Monsters. Děkuji za vaše příšerky. Alle sind wunderschön! Všechny jsou nádherné! Dnes se koukneme na pohádku v německém jazyce. Tvým úkolem je zapsat a zakreslit všechna zvířátka, která v pohádce poznáš. Nevadí, že všemu nerozumíš. Důležité je poslouchat a sledovat. Práci mi vyfoť a pošli. 

Můžeš i na whatsapp: 777631169

odkaz na video:

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12199422976-nemcina-s-mitzi-a-maus/218553110400001


--
Mit freundlichen Grüßen
M.Červená


Hallo liebe Kinder!Tak máme po Ostern(Velikonocích) a našim úkolem pro tento týden je naučit se písničku, kterou téměř všichni znáte v českém jazyce. Je to píseň Hlava, ramena,kolena,palce....znáte? V němčině je to Kopf -hlava, Schultern (šultern)-ramena ,Knie (kní)-kolena und Fuß (fus)-palce. :-D Posílám vám odkaz na tři verze této písně, vyzkoušej si to a můžeš se buď natočit a poslat mi to nebo mi jen napiš,jak ti to jde a která verze písně je pro tebe nejlepší. Až se uvidíme, dáme si ji všichni dohromady' :-)

1.verze k naučení písně

https://www.youtube.com/watch?v=vyTNuVCdUzw

2. verze pro celou rodinu

https://www.youtube.com/watch?v=wWQmLi0YBR8

3.verze s Brunem

https://www.youtube.com/watch?v=L-wY2nA-ZvY

Ich wünsche euch viel Spaß - přeji vám spoustu zábavy

M.Červená

Hallo Kinder!

Opět vás musím pochválit, jak skvěle zvládáte vypracovávat úkoly z němčiny. Tento týden nás čekají velikonoční přípravy. Informace k úkolu najdete v příloze :-)Už je mi po vás moc smutno a doufám, že se brzy uvidíme. Pokud byste potřebovali s něčím pomoci, klidně pište nebo volejte. :-)
Tschüss M.Červená

Guten Tag liebe Kinder,danke für euere Gedichte. Sehr nett! :-D Na další týden jsem si pro vás nachystala procvičování slovní zásoby na počítači. Tak snad vás to bude bavit.
https://www.jazyky-online.info/nemcina/procvicovani2.phpZopakuj si:
Č.1: barvy
Č2: zvířataProcvičuj každý den a pošli mi zprávu ve středu 8.4. , jak ti to šlo, co ti vůbec nešlo a které slovíčko ti přijde nejvtipnější :-)
Pro ty z vás, kdo máte doma tiskárnu posílám v příloze domino se zvířátky. Můžete si zahrát :-)Přeji krásné dny! Tschüss M.Červená

Hallo liebe Kinder,

danke für euere Hausaufgaben, ihr seid toll. (jste skvělí) Je tady čtvrtek a já mám pro vás úkol č.3.. V příloze najdeš krátkou básničku. Tvým úkolem je básničku se naučit. Nebude to ale tak snadné. Budeš potřebovat pomoc někoho z rodiny. Posílám odkaz na video, jak by báseň měla vypadat..Pokud máte možnost, natočte video a pošlete mi zpět. Pokud tuto možnost nemáte, nevadí, nakreslete aspoň obrázek, jak to u vás vypadalo, když jste báseň trénovali.Ich wünsche euch viel Erfolg ( přeji vám hodně úspěchu)

M.Červená
Odkaz na video:

https://www.youtube.com/watch?v=9_5qBn1llSA


Hallo, meine lieben Kinder!Wie gehtś? Mir geht es prima! :-D
Moc vám děkuji za vaše domácí úkoly - moc se vám to povedlo. Obrázky si založte do složek, až se uvidíme, vystavíme si je v učebně německého jazyka.
A teď váš druhý úkol. Když jsme se viděli naposledy, pouštěli jsme si písničku a tancovali jsme. Pamatujete? Protože někteří z vás chyběli, posílám vám odkaz na tuto "pecku" a vy si ji zkuste zatancovat. :-) (Odkaz pošlu na konci mailu)Naučili jsme se:Ich tanze....tancujiDnes se naučíme:Ich spiele .....hrajiCo všechno můžeš hrát nebo na co všechno můžeš hrát najdeš v učebnici na straně 8. Dokážeš správně připojit obrázky? A nezapomeň si opakovat: ich spiele Lego. Nebo Ich spiele KlavierObrázek ve cvičení 2 pak hezky vybarvi. Celou stránku vyfoťte a zašlete mi zpět nejpozději do středy 25.3. Moc se těším na vaše výtvory.A kdyby jste si s něčím nevěděli rady, neváhejte mě kontaktovat.Tschüss
M. Červená- a velké díky posílám rodičům za spolupráci !
motivační video:
https://www.youtube.com/watch?v=4fz5BLWIg2Q