Němčina

25.06.2020

Hallo meine lieben Kinder,

máme to za sebou.... Obrovskou jedničku posílám vám - milí rodiče. Byli jste fantastisch. Děkuji! A na vás moji milí-teď už vlastně třeťáčci - se těším třeba v úterý při rozdávání vysvědčení ale hlavně v září opět ve škole. :-)Všem vám přeji klidné, pohodové a prosluněné prázdniny. Ich wünsche euch allen schöne Ferien

https://www.youtube.com/watch?v=iwQcTuV0enk


M.Červená

PS: Jo ten úkol - dávejte na sebe pozor!

Hallo Kinder,

přišlo mi spousta krásných narozeninových přání, jste skvělí a úplně nejlepší malíři z celé školy :-) Já ovšem vím, že taky moc rádi zpíváte a proto se dnes naučíme i narozeninovou píseň. Hudbu jistě znáš, slova nejsou těžká a zároveň se naučíš, jak někomu popřát auf Deutsch - německy :-) A jsem zvědavá, komu z vás tuto píseň zazpíváme jako první :-)
https://www.youtube.com/watch?v=_JFpHPPbyYc

Až budeš píseň umět, nahraj mi ji a pošli nebo mi jen napiš, že už ji umíš :-)

Viel Spaß
M.Červená


Hallo meine lieben Kinder?

Máme tady Donnerstag, takže opět němčina. Podíváme se zase na video s Mitzi und Maus. Oni totiž dnes slaví der Geburtstag - narozeniny. Tvým úkolem je podívat se na video, zjistit kolik vlastně mají roků a vytvořit jim blahopřání v němčině. ( Příklady přáníček posílám v příloze)Takže? Alles Gute zum Geburtstag :-)

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12199422976-nemcina-s-mitzi-a-maus/218553110400005

Hotové přáníčka vyfoť a pošli nebo přines do školy na stoleček do vestibulu.
Mit freundlichen Grüßen
M.Červená

Hallo liebe Kinder,

musím vás pochválit , jak krásně jste zvládli die Wochentage. Jsem na vás hrdá :-) , všichni, kteří odevzdali mají obrovskou 1..Do prázdnin nám ještě zbývají nějaké tři úkoly, tak pojďme na to. Nevzdávejte to, jste šikovní!!!!!Dnes si vyzkouším, jací jste malíři a jak to umíte s barvičkami. Úkol najdete v příloze. Dej si záležet, neodflákni mi to :-)
Hotovou práci vyfoť a pošli. Pokud máte problém s tiskem, nechala jsem pár listů na stolečku ve vestibulu školy. :-)Schönen Tag
M.Červená


Guten Morgen,

úkol najdeš v příloze :-)Mit freundlichen Grüßen
M.Červená

Hallo Kinder,

děkuji vám za krásně vypracované úkoly, které jste mi poslali, jste šikovní a všechny jsem vás na obrázku poznala. Bravo! Dnes vám posílám na procvičení a zopakování die Wochentage (dny v týdnu) Zvládneš doplnit dny do vlakové soupravy, tak jak jdou po sobě? Výsledek mi vyfoť a pošli nebo jen pošli zprávu, jak se ti to povedlo :-) (klikni na konci na finish a check my answers)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)/Die_Tage_der_Woche/Die_Tage_der_Woche_up26555at


Viel Spaß

Mit freundlichen Grüßen
M.Červená


Guten Tag Kinder,
cvičení se zvířátky se vám moc povedly, jste šikovní. (nebo to bylo moc jednoduché?) :-) Další úkol najdete v příloze. Vytiskni, vyplň a pošli. Nebo si to celé vypracuj sám na papír, vyfoť a pošli. Těším se na vaše práce!
-- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Znovu připomínám: úkoly z Nj posílám vždy ve čtvrtek. Odevzdávat můžete během celého týdne buď na whatsapp(777631169) nebo na e-mail. Pokud něco nepůjde nebo si nebudete vědět rady, ozvěte se, vyřešíme to :-) Děkuji vám za spolupráci v tomto bláznivém čase.
Mit freundlichen Grüßen
M.Červená

Guten Morgen meine lieben Kinder,

dnes vás čeká test přes internet.. Spusť si hru, doplň správnou odpověď (modrou šipkou posouváš dále) Na konci mi vyfoť výsledek - Ergebnis (vpravo nahoře) :-)

https://de.islcollective.com/video-lessons/tiere-spiel


Mit freundlichen Grüßen
M.Červená


Guten Morgen Kinder :-)

Máme tu opět čtvrtek a opět malou práci z němčiny. V příloze vám posílám pexeso s tématikou die Tiere - zvířátka. Pexeso si vytiskni, vystřihni, můžeš vybarvit a hraj...a vyhraj :-) Fotku, jak hraješ mi pošli zase do příštího čtvrtka. Těším se!Viel Spaß
M.Červená
PS: pokud nemáte k dispozici tiskárnu , ozvěte se mi! :-)
--
Mit freundlichen Grüßen
M.Červená

Hallo Kinder,

danke für euere Monsters. Děkuji za vaše příšerky. Alle sind wunderschön! Všechny jsou nádherné! Dnes se koukneme na pohádku v německém jazyce. 

Podívej se a napiš mi popř. nakresli , jaké části těla v pohádce byly. Nevadí že všemu nerozumíš, důležité je poslouchat. Držím ti palce :-)

Odkaz na video:

https://edu.ceskatelevize.cz/mitzi-a-maus-cvici-5e44245e4908cf012515816d

--
Mit freundlichen Grüßen
M.Červená


Hallo meine lieben Kinder!
Děkuji všem, kteří mi poslali krásné videa .Moc mě to potěšilo :-) a těším se až si písničku dáme společně. A ti co ještě neposlali, napište alespoň krátkou zprávu, že jste si ji zkusili. Děkuji :-) Na další týden jsem si pro vás připravila das Monster (příšeru) Povede se ti nakreslit příšerka podle návodu,který posílám v příloze?. Hotovou práci mi vyfoťte a pošlete. Víš jak se řekne "Mám strach! ? - Ich habe Angst" tak mě zkuste vystrašit :-)Mit freundlichen Grüßen
M.Červená

Hallo liebe Kinder!

Tak máme po Ostern(Velikonocích) a našim úkolem pro tento týden je naučit se písničku, kterou téměř všichni znáte v českém jazyce. Je to píseň Hlava, ramena,kolena,palce....znáte? Někteří jste ji již se mnou zkoušeli loni :-DV němčině je to Kopf -hlava, Schultern (šultern)-ramena ,Knie (kní)-kolena und Fuß (fus)-palce. :-D Posílám vám odkaz na tři verze této písně, vyzkoušej si to a můžeš se buď natočit a poslat mi to nebo mi jen napiš,jak ti to jde a která verze písně je pro tebe nejlepší. Až se uvidíme, dáme si ji všichni dohromady' :-)

1.verze k naučení písně

https://www.youtube.com/watch?v=vyTNuVCdUzw

2. verze pro celou rodinu

https://www.youtube.com/watch?v=wWQmLi0YBR8

3.verze s Brunem

https://www.youtube.com/watch?v=L-wY2nA-ZvY

Ich wünsche euch viel Spaß - přeji vám spoustu zábavy


Hallo Kinder!

Opět vás musím pochválit, jak skvěle zvládáte vypracovávat úkoly z němčiny. Tento týden nás čekají velikonoční přípravy. Informace k úkolu najdete v příloze :-)Už je mi po vás moc smutno a doufám, že se brzy uvidíme. Pokud byste potřebovali s něčím pomoci, klidně pište nebo volejte. :-)
Tschüss M.Červená

Guten Tag liebe Kinder,danke für euere Gedichte. Sehr nett! :-D Na další týden jsem si pro vás nachystala procvičování slovní zásoby na počítači. Tak snad vás to bude bavit.:
https://www.jazyky-online.info/nemcina/procvicovani2.php

Zopakuj si:
Č.1: ovoce
Č2: zelenina

Č3: nápoje

Č.4 barvy
můžeš zkusit i jídlo, ale je to těžší. :-(Procvičuj každý den a pošli mi zprávu ve středu 8.4. , jak ti to šlo, co ti vůbec nešlo a které slovíčko ti přijde nejvtipnější :-) Přeji krásné dny! 

Tschüss M.Červená


Hallo liebe Kinder,danke für euere Hausaufgaben, ihr seid toll. (jste skvělí) Teď na chvíli vypneme od Essen und Trinken, čeká nás jiná sranda :-)Je tady čtvrtek a já mám pro vás úkol č.3.. V příloze najdeš krátkou básničku. Tvým úkolem je básničku se naučit. Nebude to ale tak snadné. Budeš potřebovat pomoc někoho z rodiny. Posílám odkaz na video, jak by báseň měla vypadat..Pokud máte možnost, natočte video, jak se báseň povedla vám a pošlete mi zpět. Pokud tuto možnost nemáte, nevadí, nakreslete aspoň obrázek, jak to u vás vypadalo, když jste báseň trénovali.Ich wünsche euch viel Erfolg ( přeji vám hodně úspěchu)M.Červená
Odkaz na video:

https://www.youtube.com/watch?v=9_5qBn1llSA


Hallo meine lieben Kinder!Wie geht's? Mir geht es gut :-)
Děkuji za domácí úkol, který jste téměř všichni splnili na jedničku :-) Jste šikovní! Udělali jste mi radost.
Co nás čeká tento týden? Nové učivo: Essen und Trinken -tedy jídlo a pití.
Základní otázka:Was isst du gern? Co rád jíš?Was trinkst du gern? Co rád piješ?Základní odpověď:Ich esse gern........ Jím rád.Ich trinke gern........Piji rád.Podívej se na video, které ti posílám, to tě naučí nová slovíčka a pomůže ti s úkolem.Poté mi vyfoť (popř. nakresli), co rád/a jíš ty a co rád/a piješ a pošli mi to na mail. Nezapomeň k tomu dopsat, jak se to řekne auf deutsch (německy) :-) Např. Ich trinke gern Kaffe. Ich esse gern Schnitzel.
Moc se těším na vaše obrázky, které mi posílejte nejpozději do středy 25.3.Danke a přeji vám Guten Appetit!

Pozn. v příloze posílám inspiraci

Video:

https://www.youtube.com/watch?v=BgMv1Vy74nc

Guten Tag meine leiben Kinder!Wie geht's?B-)
.........................................................................................................................................................................................................Vážení rodiče, milé děti.
Zdravím vás v nouzovém režimu. Naše společná komunikace bude probíhat hlavně prostřednictvím e-mailů, ve kterých budete dostávat úkoly a podklady pro samostudium. Vyplňovat můžete přímo do Wordu nebo vytisknout, doplnit, naskenovat popř.nafotit a poslat zpět. Možné je taky překreslit na papír, vyfotit a poslat. Některé úkoly budou jen formou odpovědí na můj e-mail.
První úkol je opakovaní již probraného učiva, tudíž jednoduchý :-) V příloze máš 2 tabulky, do které nakresli obrázek podle podle slovíčka, které je tam napsané.. Obrázek poté naskenujte nebo vyfoťte a pošlete mi zpět. Do mailu pak klidně napiš, jaké slovíčko bylo pro tebe nové. Poprosím o zaslání zpět na email nejpozději do čtvrtka 19.3. do 9:00. Jednoduché? Neboj, další úkoly již budou těžší. :-D
Naskytne-li se jakýkoliv problém, neváhejte mě kontaktovat. (tel.:777631169)
Přeji krásný denMichel Červená